8 juni 2013

Plastic is fantastic

Jag har fastnat på plastikoperationsforum.se och läser folks operationsberättelser, gud vad jag längtar till det blir min tur men åh vad lång tid det är kvar! Och känner jag inte förtroende för kirurgen jag valt så får jag börja om = operationstid ännu längre fram.
Sidan är jätte bra, massor med olika åsikter, berättelser och information. Har man inte koll på läget innan så får man det definitivt efter ett tag på sidan. Jag tror jag har skaplig koll på läget, hur jag vill att det skall se ut, vilket märke, placering m.m.
Jag har gjort ett dokument med både för- och nackdelar med alla olika val sen får vi ju se vad kirurgen tycker och tänker om just mitt utgångsläge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)