2 juli 2013

Bröllopet i lördags

Vi hade en jätte trevlig eftermiddag och kväll tillsammans med brudparet.
Först möttes vi upp på Hotel Avalon och tog en taxi till Dicksonska palatset där vigseln skulle ske.
Efter det promenerade vi till restaurang Källarkrogen där vi åt en 3-rätters, både mat och dryck var helt fantastisk.
Efter middagen var det mingelparty i brudparets svit, vi var totalt 33 personer i sviten men alla fick mer än väl plats.
Runt 23-tiden så kom det förbokade taxibilar och hämtade upp oss och tog oss till The docks, en nyöppnad krog i hamnen. Vi hade hur kul som helst och träffade många trevliga människor under hela dagen och kvällen.
(Fyllebilderna på slutet är inte riktigt lika skarpa som de första av någon konstig anledning..)

Jag kan inte hitta min mobilladdare, har troligtvis glömt den i Göteborg. Min svärmor var här i dag så jag lånade hennes så jag i alla fall kunde föra över lite bilder som ni nu fått se.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)