2 juli 2013

Städat och rensat

Under kvällen har jag tagit tag i min walk in closet (väldigt lyxigt att ha en men väldigt opraktiskt för min del). Jag håller den fin i några dagar och sedan slänger jag in kläderna på golvet.. Kläder, skor, smycken och andra prylar ligger huller om buller. Nu är jag äntligen färdig. Har rensat ut kläder jag vet att jag aldrig kommer att använda + kläder som jag vet kommer att vara för små efter bröstoperationen, det resulterade i en slänghög- och en skänka bort hög. BH:arna har jag inte gjort mig av med än, bara för att jag ser fram emot att jämföra storleken då och nu. På fredag är det dags att åka till Proforma Clinic för konsultation, känns helt sjukt att tiden gått så snabbt. Nu skall jag jobba heltid till i slutet av augusti sedan är det äntligen dags för operationen.
Nu måste jag "ta kväll" eftersom min buss går redan kl. 05:50 i morgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)