16 augusti 2013

Fredag

Det har varit en rörig vecka.
Jag har haft en extra ledig dag och min ordinarie lediga dag blev ändrad till en annan dag och helt plötsligt är det fredag! Fattar verkligen inte var denna vecka har tagit vägen.
Skönt att vara ledig i dag eftersom jag jobbar hela helgen, det skall bli så nice att komma till jobbet i morgon bitti och inse att det kommer dröja länge till nästa jobbhelg (det är ingen höjdare att jobba redan från klockan 7 på helgerna). Det är min tredje helg med ansvar och som dom andra två kommer det nog gå galant. Det tar lite tid med listorna på morgonen men det är ganska skoj att sitta och knåpa och bestämma vem som skall göra vad under dagen.

I september kommer jag att aktiveras via Miroi eftersom jag inte kommer jobba. Redan den 2 september skall jag på en föreläsning om arbetsmiljö. Det är bara fyra dagar efter operationen så jag hoppas verkligen att jag inte har så ont + är så pass rörlig så att jag kan ta mig dit. Coacherna ville tydligen göra en uppdatering på min profil och planera in mer grejer i september, usch.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)