17 augusti 2013

Min lördag

I natt sov jag mindre än tre timmar, sista gången jag tittade på klockan var den 02.10 och klockan 05 ringde klockan. Som vanligt när jag knappt sovit något under natten var jag hur pigg som helst på morgonen, det är ju i alla fall positivt.

Tiden på jobbet gick skapligt snabbt också, hade väldigt mycket att göra i dag, sådant som inte var planerat från början. Vi hade två brudpar på hotellet, det ena paret bodde i en svit och en vän till dom ville lämna grejer i sviten som brudparet skulle få när dom kom tillbaka. Från början var det jag som skulle fixa det, hade fått tydliga instruktioner om hur jag skulle placera överraskningen och dekorera med pynt men deras vän ändrade sig och ville följa med så vi gjorde det tillsammans. Det blev riktigt fint, jag hade blivit väldigt glad över det när jag kommit tillbaka från mitt bröllop.

Under kvällen har vi ätit mysmiddag och kollat på den näst sista Wallanderfilmen, den sista skall vi kolla på i morgon. Snart dags att kasta mig i bingen och se till att klockan är på ringning.
Sista helgen på läänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)