10 september 2013

Dagens bilder

Mr. Engström köpte en rabatthäfte av en kollega häromdagen (insamling till en skolresa för barnen). Restaurangchansen och andra bra erbjudanden heter den och gäller i 1 år. Har själv blivit erbjuden detta häfte av en av mina kollegor men tackade nej eftersom jag antog att det bara skulle vara crap.
Vi äter ju ute ganska ofta så när vi väl började bläddra och kolla vad det var för erbjudanden och på vilka restaurangen blev vi glatt överraskade, vi kommer utnyttja många av checkarna.
I andra halvan av häftet var det rabattcheckar från butiker, det gillade jag mest. Många butiker som jag ofta handlar i: Gina tricot, Bik bok, Glitter, Akademibokhandeln m.fl.
Men det som jag blev mest glad över var att det fanns checkar i dessa butiker: Twilfit, Triumph, Kalsongkompaniet och Två systrar. Nu behöver ju jag verkligen inhandla nya bh:ar och alla vet ju hur dyrt det är i sådana här underklädesbutiker. Eftersom silikonbröst generellt drar större storlekar i bh så brukar inte "vanliga" H&M/Lindex bh:ar passa + att man behöver extra bra stöd och passform. I morgon skall jag följa med Mr. Engström på morgonen, har inte bestämt om jag stannar i Sala eller följer med till Västerås. Västerås lockar ju lite extra eftersom jag vill besöka dessa butiker och få hjälp att hitta en mjuk bygellös bh som jag kan använda nu i början, jag vet ju inte ens vilken storlek jag har så jag lär definitivt ta hjälp av personalen.
Banjo höll mig sällskap medan jag serieknarkade på förmiddagen.
Blandaren Glittran från Ikea.
Diskho Domsjö från Ikea.

8 kommentarer:

  1. Gud vilken häftig blandare ovanlig lika så diskavdelningen ser ganska grund ut men fin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag inte tänkt på men jo, den är nog lite grundare än vanliga hoar. Jag tog inte kort på hela eftersom vi inte fått upp luckorna under än.

      Radera
  2. Jättesnygg blandare och diskho.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det snygga, inte direkt unikgt eftersom dom är väldigt populära på Ikea. Strunt samma, jag ville ha porslin med 2 hoar och eftersom vi har svarta detaljer i köket fick blandaren också bli svart.

      Radera
  3. Er diskho var lite snyggare än vår sunkiga haha. Det var ingen poprabatt med i häftet? Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade för mig att ni hade en likadan, eller har ni den med bara en ho?

      Nej, ingen rabatt från pop, finns 3 st checkar med 20% rabatt hos Babyproffsen om det skulle intressera er..?

      Radera
    2. Vi har dubbel, är ett under att den är hel. Elin bara släpper ner glas m.m. Haha nej babyproffsen hoppar vi, tack ändå. Är extremt färdig med barn haha.

      Radera
    3. Jaha, jag trodde Babyproffsen hade grejer för lite äldre barn också.. Är inte direkt så insatt i barnvärlden..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)