11 september 2013

Det fick bli Sala

Det blev ingen tripp till Västerås idag, jag stannade i Sala. Insåg att en heldag på stan i Västerås blir lite för ansträngande för mig. Nu sitter jag på Café Jernvägen och äter frukost och skall sedan bege mig till biblioteket och senare ut på stan en sväng. Förra tisdagen spenderade jag halva dagen på biblioteket vilket resulterade i att jag somnade i en av deras soffor. Medicinen jag åt då gjorde mig trött så jag brände helt enkelt av, skapligt pinsamt, haha.
Jag idag.

3 kommentarer:

  1. Men nu bröt jag ihop och fick nån bild framför mig där du slocknat på biblioteket.
    Du vet när man sover så där skitfult med munnen på vid gavel och dreglet rinnande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAG VET!! Vad tror du jag var orolig för när jag vaknade, haha!

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)