4 september 2013

Morgonshopping och morfin

Jag älskar hösten då man får krypa in i tjocka tröjor och vira en halsduk runt halsen. Mest älskar jag höstskor så nu har jag klickat hem två par. Båda är från Skopunkten, från början hade jag bara tänkt köpa ett par men jag "råkade" visst klicka in mig på realänken och hittade ett par för 99 kr. Efter rabatten kostade dom bara 49 kr så jag är skapligt nöjd.
Har alltid köpt mina lårhöga stövlar i från have2have, var in och kollade och det fanns en hel del fina men mycket dyrare, jag blir lätt snål när det gäller vissa grejer så jag klickade hem min order ifrån Skopunkten istället + att dessa från Skopunkten hade högst skaft, 55 cm och jag vill ha så höga som möjligt.
I dag var det ingen rolig morgon, ingen morgon är rolig eftersom jag är stel som en pinne och har grymt ont. Mr. Engström får alltid hjälpa mig upp ur sängen på morgnarna och i morse var det rent av vidrigt. Det började med att jag hade en mardröm (jag har sjuka drömmar, måste bero på medicinen) så när Mr. Engström stod framför mig så fattade jag inte om jag var vaken eller kvar i drömmen, jag såg tydligen heltokig ut med munnen öppen och ögonen helt stirriga. Mr. Engström sade att han borde ha filmat mig och började asgarva, då började ju jag också garva och kunde inte sluta eftersom han hela tiden triggade mig till mer skratt. Och skratta är fan inte roligt, det gör så ont så jag håller på att avlida och efter ett tag lät det fan som om jag gick någon töntig profylaxkurs för att jag försökte andas bort både smärtan och garvet. Jag drog i mig några piller så smärtan försvann efter ett tag, tack gode gud för morfin.

2 kommentarer:

  1. Vilket fynd och vad snygga de är! Kul att göra sådana köp. ha en fin onsdag. kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)