5 september 2013

Nu struntar jag i bh:n från Proforma

Nu struntar jag i Proformabh:n och låter brösten trilla på plats.
I går på eftermiddagen fick jag en hemsk smärta/brännande känsla på sidan i det högra bröstet och det är lika i dag, känns mycket bättre när jag är utan bh så jag fuskar och börjar med linne i dag istället för i morgon. Jag kommer att ha linne på dagarna och Carefix post-op bh:n på natten då brösten måste ha bättre stöd.
Mailade min kirurg i morse och bad honom skriva ut mer morfin för jag har bara en tablett kvar, den skall jag spara till jag verkligen behöver den i kväll. Till dess är det dubbla Alvedon som gäller. Dom ser bättre och bättre ut för varje dag, för precis en vecka satt jag på mitt rum på kliniken och väntade på min tur. Tiden går väldigt snabbt.

4 kommentarer:

  1. Ser bra ut.

    Är inläggen isatta underifrån eller från sidorna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. I bröstvecket, jag skulle aldrig våga lägga in via armhålan eller via vårtgården, fy fan.
      Mitt morfin tog slut igår men idag får jag äntligen mer. Det gör ont som fan när dom avklippta nerverna försöker hitta tillbaka till varandra. Men det är kul att se hur dom förändras dag för dag, till det bättre.

      Radera
    2. Hoppas det snart ger sig med värken.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)