10 november 2013

Fars dag!

Vi hade ingen möjlighet att åka till Virsbo och fira pappa idag, istället blev det ett telefonsamtal och jag tror det var uppskattat nog. Pratade lite med mamma också och nu vet jag vad jag skall köpa till farsgubben, skall jag fixa nästa gång jag kommer in till stan. Pappa var överlycklig eftersom Finland precis hade vunnit Karjala cup, roligt!
Jag har ärvt "förmågan" att fuska i spel efter min kära far. Denna bild är så given, man riktigt ser hur han sitter och funderar hur han skall fuska i nästa drag i Fia med knuff. (Ofta brukar vi fuska tillsammans, vi behöver bara titta på varandra för att veta vad den andra gjort. Sedan sitter mamma och Mr. Engström och fattar ingenting, haha..

4 kommentarer:

  1. Vi får lära oss ha mer koll på er fuskisar

    SvaraRadera
  2. Vi vet men låter er hållas. Ni blir så ledsna annars...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säkert att ni vet! Ni är så lättlurade, haha..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)