10 november 2013

Cordy från Lager 157

Jag har tagit massor med bilder på byxorna men får verkligen inte till den rätta nyansen.
Därför lägger jag även upp originalbilden från Lager 157:s hemsida.
Kommer ihåg när jag gick i gymnasiet och hade ett par ljusbeiga manchesterbyxor, minns så väl att det var mina favoriter då. Manchester har inte varit så populärt på sistone men nu kommer det in i butikerna mer och mer. Såg dessa på en blogg för någon månad sedan och gillade dom väldigt mycket, hade dom inte alls i tankarna när jag klev in i butiken men när jag väl hade nosat upp dom så var jag tvungen att ha dom! Jag valde storlek XS, sitter bra men hoppas ändå att dom krymper en aning i tvätten. Ju tightare desto bättre, det är ingenting att hymla om. Om dom inte krymper så får jag låna torktumlaren på jobbet och fixa det.
På tal om torktumlare, det är något som vi (jag) funderar på att skaffa, är skapligt trött på att hänga tvätt i vardagsrummet, sängkläderna får hänga på dörrar och torka och det ser inte bra ut. Jag vill gärna ha min tvätt torr på en gång.


1 kommentar:

  1. Minns dina ljusa Manchester, jag hade svarta som jag hade tills de rasa sönder haha. Drog alltid upp byxorna i hällorna, så gick de av en fredagskväll när jag skulle ut så pappa fick åka och köpa ett akut sygrejer. T vägrade och tyckte jag kunde ta några andra, ingen pli på karlarna hade man på den tiden haha

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)