11 november 2013

Julklapp & Bröllopspresent

Snart är det dags för både julklappar och bröllopspresenter, spännande!
Har ännu inte frågat Mr. Engström vad han önskar sig men det är snart dags så jag hinner införskaffa mig presenterna.
Själv vet jag precis vad jag önskar mig:

* En stor necessär, där alla mina smink- och hårgejer får plats. Som läget är nu så får mitt smink plats men inte mina hårgrejer och det är jobbigt att inte ha allt på samma ställe. Har inte hittat någon än men så fort jag gör det kommer jag att berätta det för Mr. Engström. Han har själv sagt att han vill veta precis vilken jag vill ha så det inte blir fel, gulligt!

* Dvd-boxen med hela serien av Hem till byn.

Vilken som blir julklapp eller bröllopspresent spelar ingen roll men eftersom vi brukar åka iväg på en liten weekend på vår bröllopsdag så passar ju den ena bättre som julklapp, hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)