29 november 2013

Lumene Time Freeze Firming Day Creme

Som ni säkert vet vid det här laget så har jag extremt svårt för att hitta den rätta dagcremen som passar just min hudtyp. Förra gången testade jag en creme från Emma S som jag blev rekommenderad om men den var ingen riktig höjdare + att den inte förebyggde fina linjer/rynkor och det vill jag att den skall göra. (Jag närmar mig ju faktiskt 30...).
Efter lite hjälp i butiken blev det denna som fick följa med hem. Har bara använt den i två dagar så jag kan inte säga så mycket om den mer än att den känns väldigt fet men det är nog det jag behöver denna årstid.
"Bidrar till att bevara hudens ungdomlighet, gör den fastare och förebygger uppkomsten av fina linjer."
199:- på Kicks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)