29 november 2013

Rhea från Masquerade Lingerie

I onsdags tog jag en tripp till Annas under i Västerås, det var äntligen dags att införskaffa en bygel-bh efter operationen.
Än är det för tidigt att använda push-up så jag bad om att få prova lite olika balconetter. Kvinnan som hjälpte mig (tror det var ägaren) var helt fantastisk, väldigt ödmjuk och förstående och bra på att förklara olika modeller och dess funktioner. Jag testade fem olika men föll till slut för denna, jag älskar den verkligen! Den sitter så jävla bra och jag kan både framhäva och dölja brösten i den. För perfekt passform bör den sys in lite i underbandet och det skulle hon fixa kostnadsfritt, jag blev så ivrig och ville ha den med mig på en gång så jag skall lämna in den nästa vecka för justeringen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)