10 december 2013

Min lediga dag

Är ledig idag, det har varit en seg dag men jag har fått lite gjort i alla fall.
* Röjt undan verktyg och bråte i köket.
* Strukit gardiner och satt upp i vardagsrummet på nedervåningen.
* Hängt upp dörrkransen på ytterdörren.
* Tvättat
* Skrivit en storhandlingslista.
* Letat fram recept på glöggtilltugg till julafton.

Nu skall jag:
* Laga ugnspannkaka.
* Hänga tvätt.
* Packa inför imorgon.
* Ta fram parents grejer så jag inte glömmer dom imorgon.
* Sopa upp mjöl eftersom jag tappade mjölhelvetespaketet i golvet.
* Plantera blommor.

Imorgon efter jobbet tar jag tåget till mina parents, sover där och åker till jobbet som vanligt på torsdag. Mr. Engström har julpartaj med jobbet så han kommer sent på kvällen.

1 kommentar:

  1. Grattis! Du blev utsedd som vinnare i Lucka nr 3 i min julkalender. Titta i din mail så finns det ett mail med all information där.

    Mvh
    Tatyana

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)