17 januari 2014

Bilderna är tillbaka

Som ni säkert sett så har mina bilder på bloggen inte varit synliga på ett dygn. Fick panik när jag såg en kommentar om det i morse, trodde jag kunde lösa det lätt som en plätt innan jag åkte till jobbet men icke. Hela dagen på jobbet har jag gått och klurat och funderat på vad felet kunde vara men kunde inte komma på vad jag fipplat med. Nu är bilderna synliga igen och jag kan pusta ut, hade fan inte varit roligt att förlora dom.

I helgen har jag ansvar på jobbet, är lite nervös inför imorgon eftersom det kommer vara sjukt mycket. Jag kommer nog bli sittande med listorna väldigt länge på morgonkvisten, jag håller tummarna att det inte dyker upp några problem eller krångel.
På tal om jobbet, jag har fått en egen våning, känns lite si och så med det.. Jag trivs bättre med att vara på olika våningar men jag fick ändå min favoritvåning så det skall nog bli bra med det. Fast det är väldigt skönt att veta var jag skall vara innan jag ens kommit till jobbet, ett stressmoment mindre. Som jag stressar på jobbet så får jag nog snart en hjärtinfarkt eller hjärnblödning..

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt så går det mycket bättre.
    Jag har blondat ner håret och lagt en brun kant runt om trivs bra med det

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha, det skall bli spännande att se!
      Vi får se till att träffas snart, nu var det ett tag sedan..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)