16 januari 2014

Bra start på dagen

Vad börjar ni dagen med?

Både jag och Mr. Engström känner oss konstant trötta så vi gick till Life för ett tag sedan och införskaffade oss en burk Multivitaminer! Vi tar två kapslar om dagen och hoppas att det kommer ge en märkbar effekt om ett tag.

Jag är inte bara trött utan även orkeslös överlag, orkar inte ta tag i någonting och har varit allmänt "down" en tid. Det beror självklart på att jag sover bort dagarna när jag är ledig och när jag väl kliver upp ur sängen sent så är hela dagen förstörd. Men det är ju så underbart att sova, helt klart det bästa som finns enligt mig. Kommer på mig själv att le varje kväll jag går in i sängkammaren och skall bädda ner mig (då gillar man fan att sova..)
Mr. Engtröm är däremot inte orkeslös, han har börjat träna, äta bättre och gå ner i vikt.

Vi fick hjälp av personalen i Life-butiken och kom till slut fram att denna skulle passa oss båda. När jag googlade så insåg jag att det var för lite järn i kapslarna för min del så jag har beställt en burk järn som jag skall ha som komplement. Har alltid behövt extra järn men slarvat med det, skall försöka bättra mig nu.

9 kommentarer:

  1. Dina bilder?
    Håller du på att göra om bloggen, eller vad har hänt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, varken header, inläggsbilder eller de på sidan syns ej.

      Radera
    2. Jag lade till en ny gadget igår, Google analytics, kanske den som ställer till det.. Får kika på det ikväll när jag kommer hem.

      Radera
    3. Ja, kolla det. Annars kan det vara om du raderat bilder från picasa om du använder det.

      Radera
    4. Jag har tagit bort gadgeten nu men det ser lika ut. Har inte raderat något på Picasa så vet vet inte vad det kan vara för fel, skapligt irriterande! Får försöka luska vidare. Kommer du på några tips så bomba mig med dom.

      Radera
    5. Hur fick du ordning på det? Har sett detta på en del andra bloggar jag följer.

      Radera
  2. Jag hade klickat i synligheten på Picasa till 'begränsad', den skall stå på 'offentlig', då syns bilderna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att komma ihåg :)
      Bra du fick ordning på det.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)