6 juli 2014

Sista jävla dagen


Åh vad trist det känns, idag är det min och Mr. Engströms sista semesterdag! Vi tog tidigt semester i år så vi fick vara tillsammans hela perioden, vi har haft otur med vädret men det har inte gjort så mycket eftersom vi fått massor gjort med renoveringen inne :) I början var vi lite slöa och tog dagen som den kom, drack drinkar, åt gott, shoppade och bara myspyste. När vi väl kom igång med renoveringen har det gått som en dans, det är så roligt när allt blir nytt och fint, jag trivs verkligen (som den snobb jag är).

Jag kommer att jobba heltid hela juli och augusti, hur det blir efter det vet jag inte, lite strödagar här och där antar jag men det gör mig absolut ingenting! Det känns som om jag tagit åt mig lite för mycket tider nu under sommaren men jag hoppas att det kommer att gå bra, jag får helt enkelt jobba arslet av mig i 2 månader och sedan vila upp mig :) Nu har jag har inte jobbat på 36 dagar så det kommer vara superkul att komma tillbaka och träffa alla (nåja, tyvärr inte alla, dom som inte är på semester) det ser jag verkligen fram emot! Stressen och krävande gäster däremot, nja... Men men, bara att klistra på leendet, hålla med gästerna och göra det bästa av situationen, det är jag väldigt bra på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)