25 augusti 2014

Det godaste jag vet

Sommargurka!
Äntligen har jag köpt hem ättika så jag kunde lägga in lite gurkor, tyvärr glömde jag att köpa persilja så det får bli till nästa inläggning.

Igår kväll åkte vi till Willys och storhandlade, misstaget att åka dit en söndagskväll kommer vi aldrig att göra om. Det var sjukt mycket varor som var slut och många varor som vi skulle ha som väl fanns, var det superkort datum på. Vi rafsade ner det vi hittade av intresse och åkte hem.
I bilen konstaterade Mr. Engström att säkert minst en femhundring gick åt på föda till mig. Godis, snacks, läsk, glass, maränger, strössel, chokladsås, bullar m.m. Jag tyckte mig höra en aning avundsjuka i rösten när han påpekade att jag kan leva på detta och samtidigt vara tiny. Jag klagar inte och jag är som sagt inte den nyttiga typen :) Jag skulle avlida på direkten om inte jag fick socker varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)