26 augusti 2014

Glossybox | Augusti

Body butter, Wild argan oil | The Body Shop
Torrschampo/Volympuder, Fresh Haze | Edge Natural Haircare
Fairy lashes curl mascara | Jelly Pong Pong
Pressed bronzing powder, Bronze Shimmer | Model CO
Mattifying face mask | Anatomicals
Eau de parfum, Angel | Thierry Mugler (bonusprodukt)
Precious skin boost anti-aging day cream | Fleur de Santé (bonusprodukt)
Skapligt nöjd med denna box!
Mascaror kan man inte ha för många av, torrschampo tänkte jag köpa inför vinmässan så det slipper jag nu. Ansiktsmasken ser jag verkligen fram emot att testa eftersom den skall ge en mattande effekt, det är jag ute efter. Bodybuttern från The Body Shop luktade amazing och lär vara lika bra som vanligt :)

Solpudret hade gärna fått vara någon annan produkt eftersom jag inte kan applicera det på ett bra sätt, ser bara flammig ut när jag väl försöker mig på det. 

5 kommentarer:

  1. Glossyboxarna verkar innehålla bättre saker nu än när jag prenumererade på den. Kanske ska testa igen :)

    Vill du sälja solpudret?

    SvaraRadera
    Svar
    1. När jag läser kommentarerna på glossybox.se av folk som prenumererat i många år skriver dom att det bara blir sämre och sämre och att boxarna borde vara mer som förut. När jag fått vissa boxar så har det känts som om det inte är värt, jag hoppas alltid att nästa box skall bli bättre. Denna var jag som sagt nöjd med! Jag skall försöka mig på solpudret, funkar det inte så hör jag av mig :)

      Radera
    2. Ja, det är väl svårt att få till boxar så alla ska bli nöjda, men det är ju ändå prisvärt för att testa nya produkter.
      Jag hittade en annan sån tjänst- http://testagram.se/ med olika produkter. Ska läsa lite mer om det :)

      Radera
  2. Thɑnks for one's marvelous posting! I seriοusly enjoyed reaading іt, you will be a
    ցreat author.I will make cеrtain tto bookmark yοur blog ɑnd will ϲome back later оn. I want to encourage tat you continue
    your great writing, ɦave a nice day!

    my webpage; l'envi wrinkle repair cream

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)