28 oktober 2014

Färdig hos tandläkaren

Som jag misstänkte så hade jag ett hål, i en tand som jag tidigare rotfyllt så då behövde jag ingen bedövning, nice. Hatar bedövningssprutan! Borde egentligen byta tandläkare, till samma som Mr. Engström går till, dom kör nämligen med laser så då behöver man ingen bedövning. Men dom är ju så gulliga där jag går :)
Nästa gång blir det en hel undersökning, i mars. Hoppas inte jag behöver gå dit tidigare. risken finns för min tandläkare sade att det var på väg att bli hål i en tand. Jag fick bannor över att jag åt så mycket godis..

2 kommentarer:

  1. Det måste ha fel för du äter väll ingen godis

    SvaraRadera
  2. Nej, det gör jag verkligen inte!
    715 kronor fattigare blev jag också, kul med tandvård..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)