27 oktober 2014

Inositol eye cream

Jag har använt denna ögonkräm i lite mer än en halv månad nu.
Redan efter 15 dagar skall detta ske:
* Utjämnad ögonkontur
* Ny lyster/glans
* Dämpande påsar/mörka ringar under ögonen.

Mitt syfte med krämen är att minska mina mörka ringar under ögonen och det tror man att den skall göra för krämen är rosa med lite skimmer i, antar att man blir lite lurad där. Mina mörka ringar har inte dämpats men jag skall fortsätta använda den ett tag till och se om det blir bättre.

Tur att jag inte betalade för den i alla fall!  225 kronor kostar den hos Yves Rocher.
Hemorrojdsalva skall tydligen ta bort påsar under ögonen väldigt bra har jag hört. Ett litet tips från mig till er med påsar under ögonen, gå till apoteket och inhandla hemorrojdsalva om ni vill bli av med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)