20 februari 2015

Äntligen fredag

Jag och Mr. Engström har varit på möte idag. Det gick ganska bra så nu väntar jag på ett samtal angående ett nytt möte på måndag, antingen i Västerås eller Uppsala. Jag är himla nervös nu och jag hoppas dom ringer snart :)

Det är så skönt med fredag, jag skall njuta som fan när vi kommer hem och ligga i sängen och kolla på film hela natten. Gud vad jag längtar efter min säng, och Banjo att värma fötterna på om hon behagar ligga hos mig. Hon tokdissar mig men fjäskar som fan för Mr. Engström. Jävla katt.

Nu sitter jag på biblioteket i Västerås, "min" plats hade någon jävel tagit men jag hade tur, hittade en ledig bra plats lite längre bort.

Och vet ni, jag har shoppat en grej idag. Jag förvarnade Mr. Engström när vi kom ut från mötet att jag skulle köpa den idag. Han respons var att himla med ögonen, han är för söt min man :)

Jag visar den ikväll :)

3 kommentarer:

  1. Spännande att höra både om mötet och se vad du har shoppat :)
    Minns du dom fina rosa kaffemuggarna på Copp här i stan? Jag ska nog ta och shoppa några såna vilken dag som helst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gud ja, dom kommer jag verkligen ihåg!
      Det är alltid kul med lite nytt :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)