19 februari 2015

På parfymjakt

Jag har länge funderat på att köpa Thierry Mugler's Angel. Finns i två storlekar och både som Edt och Edp. Jag är ute efter Edp:n eftersom det är mer/fler doftingredienser i den och den håller i fler timmar än en Edt.
Den kostar jävligt mycket så jag tänkte slå till nu när jag fick presentkort på Kicks av Mr. Engström i Alla hjärtans dagpresent..
Jag var in till Kicks i Sala idag för jag ville testa den igen, under hela dagen så jag verkligen känner mig säker på köpet. Salabutiken hade den inte hemma, men dom hade provflaskor på lagret så jag fick testa den i alla fall. Jag frågade om dom kunde beställa hem den men det visade sig att den stora storleken av Edp:n fanns inte att beställa.. Så det får bli ett besök i Västerås istället.

6 kommentarer:

  1. Vilken urfin flaska :)

    Jag har jättesvårt att hitta nån doft jag verkligen gillar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad tyckte du om parfymen från Oriflame som du fick av mig?
      Jag tyckte den luktade gott men den var alldeles för tung för mig.

      Radera
    2. Ja, den doftar gott, men som du säger den är för tung. Jag gillar såna som inte doftar för mycket.
      Tänker tillbaks för flera år sen när jag använde riktigt såna starka hemska dofter. Minns ej namnen nu, men kan må illa om nån kvinna går förbi och doftar så :D

      Radera
  2. Åh vilken flaska! bara den gör ju att man vill ha den :) Måste lukta om jag får syn på den.

    Just nu ekar det tomt bland mina parfymer, har väl typ aldrig hänt. Blir lite Victoria Secret då de fungerar på jobbet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha, får ni ha parfym på jobbet? Det trodde inte jag..

      Victoria misterna gillar jag också men doften försvinner så snabbt :(

      Radera
    2. Nej, det får vi väl inte egentligen men brukar ta mig lite mist på morgonen. Den hinner oftast försvinna innan jag kommit till jobbet men jag får känna mig fräsch på vägen haha

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)