13 november 2015

Fredag den 13:e

Det blev inget tandläkarbesök idag, när jag kom dit var det poliser där så jag fick komma in till tandsköterskan och få en ny tid. Det var väl min otur idag!

I morse åkte Isabella med oss in till Sala, kvart i sex hämtade vi henne så vi hade planerat att sitta på stationen och vänta på att Café Jernvägen skulle öppna. Det behövde vi inte för ägarinnan hade öppnat redan halv sex. Det är sådan otrolig service på det caféet så man tror inte att det är sant. Så himla snälla och goa är dom som jobbar där!
Fast den nedersta bilden är inte från Jernvägscaféet för när min tandläkartid blev inställd så gick vi till Johanssons bageri och "satt av" tiden fram till butikerna öppnade. Jag shoppade lite grann men det orkar jag inte visa nu, förhoppningsvis i helgen :)

Innan vi åkte hem så stannade vi och handlade mat till ikväll men precis innan vi skulle betala så kom vi på att vår nya spishäll inte är inkopplad, det fattas en sladd och Mr. Engström glömde fixa den idag! Den gamla spishällen ligger utkastad på gräsmattan i regnet så vi kunde ju inte koppla in den heller.. Det blir alltså en helg utan spis. Vi köpte maten ändå och vissa grejer kan man ju laga i ugnen, den funkar ju i alla fall :)
Så det blev varsin 'Husets grilltallrik' från Liljas och nu har vi kastas oss i sängen, vi är helt jävla slut! Mr. Engström ligger här bredvid och sover redan.. Jag kommer också snart somna känner jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)