14 november 2015

Headspot

Jag gjorde en beställning från Headspot för några veckor sedan, beställde mitt favorit silverschampo och en parfym som jag saknat. Innan jag köpte det så kollade jag så att varorna fanns i lager och det gjorde dom. Ändå tog det över en vecka innan jag fick hem dom!
Vet inte varför leveransen tog sådan lång tid men när jag öppnade paketet låg det en produkt jag inte hade beställt. En hårspray i full size. Kanske hade dom någon drive till alla kunder eller så var det en Ursäkta att leveransen dröjde-present..
Men nä, jag kommer inte handla därifrån igen.
Fan det är något strul med Blogger, vissa av mina inlägg blir centrerade fast jag inte väljer det, skapligt störande! Och bilderna hamnar lite som dom vill som ni ser i detta inlägg. Orkar inte djupdyka i detta nu så det får se så här tarvligt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)