21 januari 2016

En liten kula

Det börjar synas nu, även med kläder på :)

Hur mår jag då? Jo ganska bra faktiskt! Inget illamående längre och det är väldigt nice. Har det ganska jobbigt med toalettbesöken, så fort jag varit och kissat blir jag kissnödig igen, verkligen akut nödig så jag måste gå men det kommer ju bara några droppar. Så håller det på hela tiden men främst på eftermiddagar- och kvällar. Under natten behöver jag bara gå upp en gång.
Först blev jag orolig att det kunde vara urinvägsinfektion igen men dom symptomen känner jag igen så himla väl och det här är inte det.

Har mycket hjärtklappning och blir andfådd för ingenting, på kvällarna när jag ligger i sängen mår jag oftast lite kymigt men kan inte sätta ord på varför.

Det sämsta med detta är att jag inte kan sova på morgnarna längre, vaknar jättetidigt och dagen blir så jävla lång och jag blir rastlös och grinig som fan. Det gillar jag inte. Visst, nu måste jag ju gå upp tidigt när jag skall till skolan men jag menar främst helgerna..

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Känns lite när man ser kulan för jag vet att det inte blir fler :) Är så jävla drygt med kissandet, hade likadant.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)