21 januari 2016

Två prov nästa vecka

Idag är det torsdag vilket betyder att jag är ledig. Eller typ, har två prov att plugga till och det ena ämnet Psykologi fattar jag ingenting av, herregud vad svåra begrepp det är.
Läraren verkar bra och extra + till henne eftersom hon gav oss ett papper där det stod vad vi skulle kunna för att klara E. Och jag strävar bara efter att klara proven, inga högre betyg här inte.
Det andra provet är kommunikation i Vård och omsorgsarbete 1, det är ganska givet så det behöver jag bara läsa igenom mina anteckningar några gånger.
Jag får helt enkelt koncentrera mig på den här jävla psykologin dom kommande dagarna. Efter provet skall vi göra en affisch med bilder och text inom valfritt ämne och redovisa för klassen (!). Jag och Lee skall göra en affisch tillsammans och skriva om förlossningsdepression men vi har inte bestämt om vi skall redovisa för klassen eller bara för läraren, vi får nämligen välja.
Åh, jag har så svårt att prata inför folk, jävla skit också.

3 kommentarer:

  1. Lycka till med proven.
    Intressant med psykologi, men förstår att det är svårt också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Fast jag tycker inte ens att ämnet är intressant, hade jag tyckt det hade det nog blivit lite lättare..

      Radera
  2. Jävla flum psykologi är, var sjukt trist mest för jag inte heller var intresserad :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)