14 januari 2016

Mr. Engströms födelsedag

Mr. Engström skulle bara jobba halvdag idag och eftersom hans kalender var ganska tom så beslöt han sig för att göra det hemifrån, vi fick alltså tillbringa hela dagen tillsammans :)
På eftermiddagen åkte vi till Sala, hade möte på banken och efter det gick vi och köpte semlor och mousserande men innan vi åkte hem blev det ett besök på Restaurang Stora torget, jag var så sjukt sugen på plankstek så det fick det bli :)
Presenterna glömde jag fotografera, kom på det när dom redan var upprivna.. Han fick ett av mig och ett av ärtan :)

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att gubben förlåter mig som glömde hans dag.
    Gratta honom så jättemycket från oss.
    Fy fan vad kallt det är ha det bra vi höres mor

    SvaraRadera
  2. Men fasen. Grattis i efterskott till Mr.Engström :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)