18 februari 2016

Är det värt att åka ner?

Jag håller på med en light övertalning av Mr. Engström att vi skall åka till Ullared på påsklovet.. Egentligen vill inte jag heller åka dit och trängas men vad fan.. Så himla praktiskt att köpa allt (det mesta) till ärtan på ett och samma ställe... Men jag vet inte.. Vi får se hur det blir..
Av det jag läst av folk som varit där så sparar man typ hälften av pengarna om man handlar allt där, så pass billigt är det.. Och barnvagnen vi skall köpa kommer kosta runt 11-12 tusen så det vore ju inte fel om vi kommer undan billigare med det andra..
Det är ju inte direkt billigt i barnbutiker..! Och att shoppa det mesta på Internet är inte kul, jag vill gärna klämma och känna på dom flesta grejerna innan köp.

7 kommentarer:

  1. Den där trängseln där är ju jobbig, men ni kanske kunde bo där nere över en helg och dela upp shoppingen på ett par dagar, så blir det inte så intensivt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja i så fall bor vi kvar på hotell men aldrig att vi kommer gå dit två dagar i rad, nej det pallar vi inte. Lika bra att ta allt på samma dag så det är klart sen :)

      Radera
    2. Haha, ja, du har rätt. Smart att åka ner och chilla, sen rejsa loss och shoppa nästa dag. Hotellet som dom har precis vid Ullared verkar ganska fint.

      Radera
  2. ÅÅåå alla dina kommentarer på min blogg hade hamnat som skräppost! Så jag såg de först nu!
    Ska svara så gott jag kan nu iaf :)

    Amningskursen var bra. Vi gick ju bara på del 2, men jag lärde mig mycket och framförallt så fick man ett ansikte på de som jobbar där, blir inte lika läskigt att ringa då :P De flesta gick med sin partner :)

    Niferex har jag ätit sen vecka 25 då varannan dag. Då hade mitt järnvärde sjunkit till 110. Sen mådde jag väldigt dåligt i vecka 30, var så håglös och trött så då ville bm att jag skulle ta 2 om dagen i en vecka och sen äta en om dagen. och det har jag gjort hittills. Nu vid sista mätningen hade jag järnvärde på 132 så nu sista dagarna tar jag bara varannan kväll igen. för att skona magen lite

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har märkt att dom inte blivit publicerade men jag trodde att jag måste gjort något fel.. Men samtidigt så såg jag ju att andra kunde kommentera.. Haha, bra att dom kom fram till slut :)
      Amningskursen skall jag absolut fundera på!

      Radera
  3. Åk inte en löningshelg bara. Det var döden :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)