18 februari 2016

Torsdag

Idag gick det inte att sova, vaknade redan klockan åtta. Igår pratade jag med min barnmorska eftersom jag känner av det svidande och brännande igen, men mycket mildare än det var förut. Hon tyckte att jag skulle äta Losec i sju dagar och se om det blir bättre då, idag är andra dagen och nu har jag bara en tablett kvar, måste komma ihåg att köpa mer imorgon. Likaså måste jag köpa hem Samarin.

Eftersom jag är så pass pigg nu så har jag gjort i ordning lite frukost, tagit fram skolpapper och bäddat ner mig i Mr. Engströms säng. Har en uppgift som skall lämnas in imorgon och på måndag är det prov igen, är ganska säker på att provet är självklara saker så råplugga i helgen kommer nog inte behövas. Skall läsa igenom kapitlen efter inlämningsuppgiften så får vi se hur jag känner då.

Här snöar det, fan skall det aldrig bli vår?!

4 kommentarer:

  1. Snöar här också. Åhh, vad jag längtar till sol och värme.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar till början av våren, då man bara kan gå i en stickad tröja!

      Radera
  2. Ett tips är flytande gaviscon. Det måste jag ta till natten, lägger sig som en hinna uppepå tror jag. Jag hade inte klarat mig utan den iaf :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack för tipset! Skall genast läsa lite om det :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)