26 februari 2016

BabyCare Andrea skötbord

Det här skötbordet skall vi inhandla, skall åka förbi Babyproffsen någon dag och köpa det. Skall samtidigt passa på att provköra några barnvagnar, vi har två vi är intresserade av, eller nej, inte vi utan det är jag som är intresserad.
Skötbädd till denna var jag först sugen på en från Disney med smurfarna på men jag vet att Gekås har massor så det blir nog en därifrån. Jo men visst, det blir ju ett besök dit ändå :) Men inte på påsklovet som jag skrev tidigare, hur kunde jag ens tänka tanken att åka dit på ett lov? Nä, det får bli en vardag långt ifrån löning så slipper man förhoppningsvis hjärtinfarkt och hjärnblödning.

3 kommentarer:

  1. Ja, det gör ni rätt i, att inte åka på lovet. Så kul att se allt fint till Lilla C som du lägger upp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får nästan dåligt samvete för att nästan alla inlägg handlar om bebissaker men det är ju det som är prio nu. Folk som inte gillar det får väl sluta klicka sig in här. Men shit vad mycket mer trafik jag fått nu när det blivit en "gravidblogg"!

      Radera
    2. Men det är klart du ska skriva om bebissaker, vore ju konstigt om du inte gjorde det :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)