26 februari 2016

Mysfilt och kaninskallra

En mysfilt och en kaninskallra köpte jag för bra många veckor sedan :) Vet att jag kommer få en till kaninskallra (inte likadan) som en prenumerationspremie, den är skickad så med lite tur kanske den kommer redan idag. Varje kväll får C lyssna på kaninen, hörseln är ju nästan helt utvecklad nu även fast öronen inte är färdigbildade. Igår höll hon igång precis hela dagen så på kvällen och natten kände jag ingenting. Har läst att dom oftast sover på dagarna när man är igång och rör på sig = dom blir vaggade. Och på nätterna är dom vakna när kroppen är stilla. För oftast är hon mest aktiv på nätterna.

2 kommentarer:

  1. Det är så mysigt att känna sparkar och små knuffar <3

    SvaraRadera
  2. Min lilla är mest aktiv på morgonen och kvällen, hon sover mitt på dagen och natten känns det som ^^

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)