23 februari 2016

Älskade lilla C

Allt såg bra ut på rul, alla organ fanns på plats och såg finfina ut! Lilla ärtan låg med ryggen uppåt nästan hela tiden men efter en hel del våldsamma skakningar och tryck på magen så vände den sig lite grann i profil. Därför blev det lite svårt att se kön men när den låg i rätt vinkel ett tag och sprattlade med benen så såg inte barnmorskan varken snopp eller pung så därför sade hon att det borde vara en tjej! (men hon vågade så klart inte lova till 100%) Alltså herregud, en liten flicka! Lyckan är total nu <3

Trodde att jag skulle börja böla men det gjorde jag inte eftersom jag från början knappt såg att det var en bebis där inne eftersom den låg med ryggen uppåt. Men sen när hon sade att det verkade vara en flicka så blev jag lite tårig.
Nu skall jag fira med att gå på stan och shoppa lite åt lilla C!

Och när vi kom in i väntrummet så satt en klasskompis från högstadiet där med sin man, då skulle dom in och kika på deras andra barn, så kul att träffa henne :)

6 kommentarer:

  1. Men så härligt att allt såg bra ut.
    En liten tjej <3 <3 <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en verklig lättnad även fast jag inte var direkt orolig för att något skulle vara fel.. Det var bara nervöst ändå.

      Radera
  2. Åååh va roligt, blir lite blank i ögonen jag med <3 <3

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till er lilla tjej. Jag längtar tills jag får träffa henne. Stor kram

    SvaraRadera
  4. Åh grattis, va roligt! Skönt att allt såg bra ut <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)