31 maj 2016

Solen är här igen

Igår kväll plöjde jag igenon Charlottes gravidbok, det var den som jag fjärrlånade från Västerås stadsbibliotek.
Jag rekommenderar den inte, jag hade hoppats på mer.. Hon skrev lite om sina missfall och graviditeter men det mesta var fakta som hon själv hämtat från andra..! Och som jag redan visste.
Igår kväll somnade vi jättetidigt och jag drömde mardrömmar, eller det var en och samma dröm. Vaknade flera gånger och varje gång jag somnade om gled jag tillbaka till den där onda drömmen! Var alldeles matt efter ett tag. Några dagar innan hade jag också mardrömmar.

Idag verkar det inte blåsa någonting så nu skall jag gå ut och lägga mig i solsängen med en bok. Rabarber måste jag plocka också för nu börjar dom bli stora. Och stryka skjortor men vem fan vill stå inne och göra det när det är så här fint väder..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)