30 juni 2016

Föräldragruppen

Jaha, då har vi varit på vårt första föräldragruppsmöte. Det var väl lite si och så med det hela.. Ingenting som togs upp var någon nyhet för mig, vilket även Mr. Engström anade :)

Vi fick sitta i olika grupper och svara på frågor och diskutera, helt värdelöst. Vi gick dit för att få information inte för detta. Och i början skulle vi presentera oss för alla, vi var liksom 11 par, sjukt jobbigt men det gick bra. Men det var två ganska stela timmar kan jag berätta!

Känns som om vi kan skippa andra och sista gången nästa vecka men då skulle vi får en väska med babyprodukter och det vill ju snål-Therese gärna ha så det är bara att pallra sig dit. Vi fick även en hemläxa till nästa gång..

Tre tjejer kände jag igen från gravidyogan men min klasskamrat som jag trodde skulle dit var inte där.
Jag var beräknad först av alla och sedan en av yogatjejerna en dag efter oss :)

5 kommentarer:

  1. Nu dog jag igen..Snål-Therese :D :D Hahahaha. <3

    SvaraRadera
  2. Haha som Catarina skrev så dog även jag över snål-Therese. Vill höra sedan vad den innehöll om det var värt att åka dit. Usch bara kröp i kroppen av att läsa två stela timmar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag visar den nästa vecka :) Såg en skymt av den igår och då stack det upp ett paket blöjor. Vi skulle egentligen ha fått den igår men dom hade bara 8 stycken och vi var 11.

      Det lät på barnmorskorna som att det är sammalika väska man får på BB. Fast du födde väl i Falun så där kanske det var annorlunda..

      Radera
  3. Vi fick någon tygkasse med grejer i :) Jag fick 2 då Mange plockat med den hem så delade de ut igen haha

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)