25 juli 2016

Ändrade Stockholmsplaner och blåbär

Idag tillbringar jag dagen hos mina parents. Mr. Engström hade ett ärende i Stockholm, hade tänkt följa med, vi hade till och med bokat hotell men insåg att resan inte funkade eftersom vi skulle åka tåg. Åka till förlossningen i Stockholm är ju en sak men hur ta sig hem med en nykläckt utan bil och babyskydd.. Så därför åkte jag till Virsbo så pappa får skjutsa in mig till förlossningen om något skulle hända. Nu är i alla fall Mr. Engström på väg hem igen och ingen lilla C är på väg ut..

Idag har jag hälsat på farmor och både min faster och farbror har varit här hos parents så dom fick jag också träffa :)
Vi hade beställt 10 liter blåbär av min farbrors fru, dom fick jag nu så nu blir det syltkokning idag eller imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)