25 juli 2016

Svullna fötter i slutet av graviditeten

Igår började mina fötter och underben svullna upp ordentligt och idag har det varit riktigt illa. Har suttit en halvtimme i kallt vatten upp till knäna och det hjälpte för stunden. Imorgon måste jag till apoteket och köpa järntabletter, får helt enkelt lov att köpa ett par stödstrumpor också. Jag trodde verkligen inte att jag skulle svullna upp så här mycket.. Helvete vad ont det gör och några skor får jag inte på mig :(
Skall sova med fötterna högt inatt och dricka massor med vatten!

Banjo verkar gilla mina nya klumpfötter i alla fall :)

2 kommentarer:

  1. Men usch :( det är säkert värmen som gör det!

    SvaraRadera
  2. Oj shit va svullen du var stackare. <3 Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)