29 juli 2016

Diskmaskin Välgjord från Ikea

Här är den gamla maskinen, vi har försökt att ge bort den till tre hushåll nu men dom ville inte ha den så nu får den åka till tippen. Den har några år på nacken men det är inget fel på den men vi orkar inte sätta ut den på annons och ha massa människor springandes här! Vi köpte en ny för att vi ville ha en integrerad. Det blev ett spontaninköp, den var nämligen med på Ikeas sommarrea och var prissänkt med över en tusenlapp :)
Det är en lampa under maskinen som lyser rött ner i golvet när den är igång, när maskinen sedan är färdig lyser den grönt, himla snajdigt, hehe..
Jag glömde ta kort på den innan vi satte dit luckan..
Ikväll får ni nog se det nya köksgolvet, Mr. Engström håller på med det sista nu. Igår köpte vi en ny matta som kommer passa asbra till det vita :)
Skönt att ha detta klart till lilla C kommer! Förresten, jag följer ganska många på Instagram, tjejer som hade BF samtidigt som mig, nu har alla utom en fått sina bebisar, jag kan inte förstår vilken segpropp vi lyckats göra.. Men jag tror hon kommer till helgen, det blir bara värre och värre på nätterna, yes..!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att er lilla tjej kommer till helgen :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)