29 juli 2016

Fixade naglar och funderingar kring mina värkar

Jag har nyss fixat naglarna, hoppas dom håller till det är dags för BB. Mr. Engström tycker jag är helt koko som tänker på att ha fina naglar när jag ligger och föder.. Men han skulle bara veta, det är mycket kroppsligt som skall fixas innan vi åker in :)
Det fick bli genomskinligt lack med silver- och turkos folie.
Har ju berättat att värkarna blir värre och värre för varje natt och att dom går över när jag vaknar.. Idag har dom inte gått över utan kommer i princip hela tiden (men bara några gör ont). När dom kommer så blir magen stenhård, det blir ett rejält tryck neråt samtidigt som det känns som om jag är/blir kissnödig.. Jag tror att det är något på gång.. Om detta håller i sig ringer jag nog till förlossningen imorgon och hör mig för.. Vad tror ni?

6 kommentarer:

  1. Det tycker jag att du ska göra.
    Ny börjar det närma sig. Hoppas det blir till helgen.
    Ha det bra hälsa gubben

    SvaraRadera
  2. Jag tror att hon är påväg :) Den dagen jag åkte in till förlossningen så var jag kissig hela tiden men kunde däremot inte kissa alls.

    Haha ja jag var likadan, fixade naglar och annat :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror verkligen hon är på gång nu :)
    Skriv på viber eller nåt så ser jag det direkt när vi har nät. Lite si och så med uppkoppling på vissa ställen.
    Kram <3

    SvaraRadera
  4. Så spännande! :) Och man Vill vara fin!

    Jo detta med selar, 360 är i princip likadan som orginal och man blir tokig, visst den är ergonomisk och bra för barnet, men det ska vara bekvämt för den som bär också. En likvärdig, alltså för barnets skull, verkar vara en BabyBjörn One, vi ska kika på den också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har babybjörn one, väldigt nöjda!! :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)