21 juli 2016

Gravid | 5 dagar kvar

Det händer inte så mycket på bebisfronten.. Men jag tror att jag läckte lite fostervatten tidigare idag (jag vägrar tro att jag kissade på mig, hehe..).  Ganska mycket sammandragningar under eftermiddagen och även nu. På nätterna en del förvärkar, ibland gör dom ont och ibland bara obehagliga.. Har känt lite annorlunda i magen idag men jag kan inte riktigt förklara hur.
Väldigt mycket liv i magen idag! Och mycket hicka har hon haft den senaste tiden, magen guppar stup i kvarten samtidigt som det poppar inne i magen.

4 kommentarer:

  1. Vill ni ha blåbär så fixar sou det 25 kr litern
    Ha det gott i värmen

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Nu ilar det på ett sätt som det inte gjort tidigare.. Skall bli spännande att få veta om jag öppnat mig något på tisdag :)

      Radera
  3. Du har nog fött bebis då :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)