20 juli 2016

Vecka 40

Jag läste någonstans att en läkare sagt till sin patient som han gjort hinnsvepning på att om det inte hänt någonting inom ett dygn så har det inte funkat. Här har det gått ett dygn nu och inga direkta känningar. I morse när jag vaknade hade jag hemsk magknip och förvärkar (men inte värre än jag haft tidigare). Nu när jag var på toaletten såg jag lite spår av koagulerat blod men bara pyttelite. Så det blir garanterat ett till bm-besök, fast barnmorskan tippade på två till :(
Jag har slarvat med hallonbladstéet också trots att jag tycker att det smakar bra, skall nog göra mig en kopp nu på en gång.

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att lilla C kommer snart! Vet hur drygt det är att gå och vänta sista tiden över datumet. Blev igångsatt v 42+0 med första barnet. Önskar er stort lycka till och kämpa på när det väl är dags! Kram❤

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)