11 augusti 2018

Recension ~ LCC

Nu har jag testat dessa produkter ett bra tag. Handkrämen är i princip slut och då använder jag endast den precis innan jag går och lägger mig. Hatar handkräm annars, blir så hal och svettig 😂.
Handbalm Get a grip: 
Jag gillade den mycket! Den är väldigt len, går snabbt in i huden och doftar underbart. Hade önskat en lite större tub.

Body lotion Balance my skin:
En av dom bästa jag testat. Den går inte bara snabbt in i huden utan till och med supersnabbt. Den är lika len som handkrämen och doftar gott men en aning för starkt för min del. Det luktar i hela lägenheten när jag applicerat den.
Gillar verkligen att det är en pumpflaska så man slipper kladda ner hela tuben när man behöver mer. Kommer garanterat köpa den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)