20 november 2018

Gårdagens praktik

Igår gick jag med en ny person, det var inte bra alls, kände mig riktigt låg när jag kom hem. Eller gick och gick, jag skötte mig själv för hon var totalt ointresserad av mig och bjöd inte till det minsta.

Något positivt var i alla fall att jag tog hand om alla patienter ensam och det var jag som fick alla rapporter av sjuksköterskan.
Tre av våra patienter hade diabetes så jag tog många prover igår (stick i fingret och sedan läsa av via en maskin).
Idag skall jag gå med ytterligare en ny person men det vet jag kommer bli bra, hon är supertrevlig :)

4 kommentarer:

  1. Men så trist! Finns alltid torrbollar överallt

    SvaraRadera
  2. Fy så tråkigt med såna människor.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker jag försökte att bjuda till men du satt ju bara och messade och surfade så det var inte så lätt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)