6 juli 2012

Galej

Snart kommer Mr. Engström hem, han valde att sluta runt lunchtid i dag för att i stället komma hem och jobba. Med köket. Själv har jag precis suttit i telefon med min a-kassa men som vanligt strular det och dom vet ingenting och måste rådfråga folk hit och dit. Handläggaren skulle eventuellt ringa tillbaka i dag, annars nästa vecka. Då hoppas jag verkligen att dom har någonting att komma med.
Nästa onsdag har Jörgen och hans jobb avslutningsfest med respektive. Jag hade ju hoppats att det skulle bli en helg men icke. Jag jobbar stängningspass på onsdagen och kommer inte kunna följa med om jag inte kan byta tid med Ida. Har snackat med henne och hon kan byta, bara att då skiljer det en timme med våra pass och det tror jag inte att vår chef går med på. Kommer få veta under dagen hur det blir.
Nu skall jag hoppa in i duschen så Mr. Engström har en fräsch fru när han kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)