25 januari 2013

Nya naglar och ändrade helgplaner

I går åkte jag till Västerås med Mr. Engström. Jag tillbringade förmiddagen på Nail Store och eftermiddagen på stan. Det blev fransk manikyr som jag lutade åt hela tiden och jag valde några söta stämplar i svart för att piffa till naglarna lite. Men vad ont jag har i fingrarna i dag! Jag har superkänsliga nagelband på vintern och när jag kom till Nail Store var så klart händerna som isklumpar vilket resulterade i att jag nu har små skärsår av filen på hälften av nagelbanden.
I går kväll ringde jag till hotellet och avbokade vår vistelse till helgen. Det körde ihop sig med hundvakt till Molly så vi skjuter upp Uppsalatrippen några helger. Jag som hade sett fram emot att kasta mig i poolen på spa-avdelningen.

3 kommentarer:

  1. Va synd på hotellvistelsen men det går flera tåg som man säger. Naglarna vart tjusiga

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)