25 maj 2016

Vecka 32

I förrgår var natten hemsk, vet inte hur många gånger jag varit upp på toaletten, minst 6 gånger i alla fall. Jag är så himla törstig hela tiden så jag måste dricka vatten. På kvällarna och nätterna försöker jag att bara ta några klunkar men jag blir lika kissnödig i alla fall. Lillan trycker ju på också så klart, värst är det när hon sparkar direkt mot urinblåsan :(

Det känns bättre i revbenen, men nu har jag pyttelite smärta på andra sidan istället, därför tror jag inte att det var någon inflammation som den där jävla klåparläkaren sade.. (Det trodde inte barnmorskan heller) Vi tror helt enkelt att det är lillan som ligger och trycker på. För några dagar sedan upplevde jag den första sparken som gjorde ont, det var under revbenen.
Nu kan jag till och med använda bh utan smärta, inte en hel dag men nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)